torsdag 15. januar 2009

Nesten som kjedebrev.


Da jeg gikk på barneskolen fikk vi kjedebrev. "Send dette brevet til seks av dine beste venner, ellers vil det gå deg ille både i dette og det neste livet." Dette var før vi hadde hørt om kopieringsmaskiner, så vi fikk jo litt skjønnskriftstrening om ikke annet.
Dagens kjedebrev er av en helt annen karakter. De er faktisk veldig hyggelige. Jeg har sett at mange andre har fått, og mange sendte den videre til "alle dere hagegale". Jeg greide bare ikke å tenke at det var meg. Nå har Aud sendt meg en og jeg ble kjempeglad.
Å sende den videre byr nesten på samme problem som det gjorde på barneskolen. Alle venninnene hadde jo fått brevet mange ganger allerede og var egentlig blitt lei av "ekstra leksa i skjønnskrift". De av dere som har fått denne awarden fra før får ta det som ekstra bonus. Jeg gir den til de bloggerne jeg setter mest pris på:



"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

3 kommentarer:

  1. Jeg sier tusen takk, og gratulerer til deg! - - - Som jeg skrev i komentaren i egen blogg, setter jeg pris på en hyggelig oppmuntring - mange ganger!;-)

    Videre utdelig, tar jeg litt sånn pø om pø!

    Fordelen med dette "brevet" er at det ikke går en ille, men tvert i mot godt - når en sender det videre! ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke hvordan man sender slike awarder, men takk for at jeg fikk en av deg, det var kjempekoselig.
    Når det gjelder SRGC, så er det medlemskapet som koster (ca 200,00), frøene er gratis, man får 20 frøpakker. De har jo en flott hjemmeside, også !!
    Ha en god dag.

    SvarSlett
  3. Hei MariAnne!
    Tusen takk for hyggelig award!
    sier som Harryford at de virker begge veier, så du må gi deg selv en klapp på skulderen også. Fint å se den vakre julerosen igjen:)

    SvarSlett