fredag 27. mai 2011

Middagsgjest

I går spiste vi middag ute. Det gjør vi så ofte det er mulig, særlig fordi vi sjelden går ut og spiser. Så fikk vi overraskende besøk.
Han/hun så litt på oss, og tenkte nok at vi var veldig modige som ble sittende enda han var der.

Det ble posert villig for fotografen, og jeg angret veldig på at jeg ikke tok noen bilder med lavere vinkel. Kameratet kunne ha vært holdt under bordet. Dessuten ble lysforholdet helt feil. Jeg satt i sola og selv om jeg brukte blits ble det for mørkt under treet. Vet det går an å justere sånt, både før og etter, men jeg vet litt for lite om hvordan.
Etter å ha spist både lenge og vel begynte ekornet å samle frø i munnen og gravde dem ned inne i hekken. Hva det var godt for vet ikke jeg, det mangler sjelden mat i fugle(ekorn)materen vår.

3 kommentarer:

  1. Nøtteliten må vel ha noe å drive med, og han likte nok publikum. Riktig en sjarmør.

    SvarSlett
  2. Åhhh så søt!!!

    SvarSlett
  3. Jeg lar meg sjarmere i senk.

    SvarSlett