tirsdag 9. februar 2010

Krysser fingrene



Vi krysser fingrene og håper det beste.

9 kommentarer:

  1. Krytsser gjerne fingre for din mystiske søknad! :)

    SvarSlett
  2. Anonym14:42

    Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig!

    SvarSlett
  3. Jeg krysser gjerne fingrene selv om jeg ikke aner hva jeg krysser dem for. Så lenge det ikke er noe ulovlig er jeg med og hjelper til med kryssingen:))

    SvarSlett
  4. Lykke til med søknaden :-)
    Det ligger en award til deg inne hos meg.

    SvarSlett
  5. Ulovlig er det ikke. Oppfølger kommer, om enn ikke riktig ennå.

    SvarSlett
  6. Kryssar både fingrar och tår, får hoppas det hjälper :)

    SvarSlett
  7. Dette skal det bli spennende å høre mer om etterhvert.

    Krysser fingrene for deg jeg også :)

    SvarSlett
  8. Dette var spennende, håper det går din vei.

    SvarSlett
  9. Kjempespennende Mari Anne! Tvi tvi :)

    SvarSlett