lørdag 2. mars 2013

I panikken...

Noen leser bloggen min. Det er hyggelig. Noen legger igjen kommentar også. Det er veldig hyggelig. Noen er så faste lesere at de faktisk tar kontakt for å fortelle om det når noe er galt.

"Dette nettstedet kan skade datamaskinen." var beskjeden som kom opp.

Hjelpes meg. Hva har jeg gjort? Så fikk jeg et tips om at det kunne være en link. I sidefeltet har jeg i flere år samlet adresser til blogger jeg liker. I panikken slettet jeg alt som kunne tenkes å linke til noe som helst.

Er det det man kaller å slå ut babyen med badevannet? Ja ja, jeg får begynne å samle på nytt da. Hageblogger.no er jo et aktuelt sted å begynne.

...og hva har bildet med saken å gjøre? Ingenting...overhodet ingenting.

4 kommentarer:

  1. Det samme varselet har faktisk kommet opp på noen andre hageblogger også Hos deg var det nettstedet www.earthdesign.com som det ble referert til.

    Er du i eksamensinnspurt? Det skal bli artig å se hva slags hage dere skulle planlegge i år og hvordan du løste det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jobber med eksamen nå ja. Vi har fått en privathage på Hamar. Utfordringen ligger i at den skråner. Det har vært gjort noen rare grep i forhold til flytting av masser/terrasseringer. Vi har frie tømmer i forhold til pris, og det er ingenting i hagen som skal beholdes, eller tas hensyn til. Veldig fin oppgave. Er akkurat ferdig med kostnadsoverslaget. De kommer til å besvime. Skal levere 12. april.

      Slett
  2. Ikke hyggelig når man får opp sånne meldinger, bra du ihvertfall fant ut av det :) Ha en flott helg

    SvarSlett