fredag 27. april 2012

På tur

Jeg har sporet av. Bloggen min skal bare handle om småbruket og utdanningen min. Dette blir et unntak. Det har seg sånn at jeg har vært utomlands. Her kan du lese Maria i Strandhusets innlegg. Her og her er Snuffeldyrets bilder. Nå sitter jeg også og gnukker på bilder jeg har lyst til å vise fram. De tre første bildene er fra Helles hage, resten er fra Kirsten og Karl Boisen i Aabenraa.Vi var også en "snartur" innom et marked i Hamburg. Hvordan skal man beskrive det? Jeg har ikke ord. Jeg har ingen bilder. Hele turen var, fra ende til annen,  en opplevelse for livet.






I fall noen skulle være i tvil: Jeg har litt sansen for juleroser. Rettere sagt; jeg mistet taleevnen, fikk åndenød, ble svimmel. Jeg har aldri sett så mange juleroser. Ikke om jeg legger sammen alle jeg har sett engang. Vi spurte hvor mange hun hadde, og hun svarte at det var ... forskjellige. Jeg fikk ikke med meg svaret, jeg lå allerede på gresset for å få bedre bilde av enda en som var den fineste jeg noen gang har sett.




















 

6 kommentarer:

  1. Wow, så mange utrolig flotte juleroser!!! Jeg har lyst på en haug av de doble gule! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig, Mari Anne. Jeg koser meg - du har bilder av mange som jeg overså! Det ble for mye for en virrende stakkar i den haven!

    SvarSlett
  3. Oi, oi, jeg fikk ikke tatt bildee av så mange juleroser, jeg følte egentlig at jeg fløy rundt som en hugærn høne..
    Kunne godt tenke meg å se igjen haven når Hostaene strutter!

    SvarSlett
  4. Den hagen er verdt å se mange ganger. Den er helt garantert et syn med hosta. Juleroser er ofte fine veldig lenge, og kombien...De har forresten åpent 23. juni til 1. juli om noen skulle den veien. ;-)

    SvarSlett
  5. Her var mykje flott ja, for eit flor! Har planter om mange juleroser eg og, men må nok nøye meg med mindre. Flotte bilete!

    SvarSlett
  6. Oi, så flotte juleroser!
    Tydeligvis høy må ha- faktor her!

    SvarSlett