søndag 7. november 2010

Trapp


Nå er den nye trappa vår ferdig. Det tok sin tid, og det krevde sin mann, men resultatet er vi fornøyd med. Snekkeren er bare nesten fornøyd, men det er som det skal. Jeg har forsøkt med "Vi skal jo bare tråkke på den", og svaret var "Jeg skal se den hver dag". Han om det. Jeg er super fornøyd. (Jeg fikk under tvil lov til å bruke bildene hvis jeg gjorde oppmerksom på at det mangler noe greier nederst. Jeg tror han sa han måtte kjøpe mer "lekt" eller no sånt. Det skal altså ikke være sånn,)

Jeg ønsket meg en trapp som ikke var riktig så bratt, og som hadde litt mer plass til pynt. Det fikk jeg i rikt monn. Før slang jeg ut ei potte som alle snublet i. Da så det ut som om jeg hadde prøvd å pynte, men ikke hadde plass til det. Nå synes det at jeg har prøvd å pynte. Det synes også at jeg ikke er hverken stylist eller designer. Ja, ja ærlighet varer lengst.

Før og etter:















Jeg er veldig spent på om jeg vil savne klatreplantene. Jeg er helt sikker på at de allerede savner meg. Når de våkner til våren kommer de til å tyte ut mellom lektene, og det blir ikke bra. En strategisk plassert round-up flaske blir nok løsningen på det problemet. Det finnes plasser å plante nye på, men da må jeg ha hjelp av høvdingen, og det blir ikke med det første jeg nevner det.


4 kommentarer:

  1. Hövdingen har ingen anledning att skämmas, trappa blev fin den :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny superfin trapp :-)

    SvarSlett
  3. Anonym12:33

    Trappa ble flott, men jeg savner klatreplantene... ;)

    SvarSlett
  4. Det blir nok klatreplanter, men andre klatreplanter, og kanskje i store kasser. Det ser veldig nakent ut uten.

    SvarSlett