fredag 27. februar 2009

Drømmesommer

Sakset fra hagegaltråden om Årets ambisjoner:

Min familie har det med å ville på ferie. Helst i den perioden hagen er på det fineste. :x I år har jeg fått gjennomslag for at de gjerne må reise på ferie, men at det blir uten meg. :-s Denne sommeren skal jeg feriere der jeg trives best: I min egen hage. Vi har endel planer fra i fjor, og de fleste av dem kan uten videre sermoni flyttes videre til neste år. :wizard:

1. Hoved ambisjonen er å brakklegge noen mål, som så skal grønngjødsles og bli "kjøkkenhage".

2. Plante til i et aldri så lite bed ( ca 100m²) som ble brakklagt i fjor. Der blir det mye sommerblomster til jeg vet litt mer om hva jeg vil der.
3. Jeg skal ta med meg kaffekoppen og gå ut i hagen uten andre planer for dagen enn det som faller meg inn. Nemlig.

:gira:

Ellers kan det meldes at det på solskinnsdager nå serveres kaffelatte i drivhuskafeen min . :kiss:


3 kommentarer:

  1. Nei, dette med å absolutt dra på ferie om sommeren har ikke jeg heller skjønt vitsen med

    SvarSlett
  2. Må nok si meg enig med deg. Når man endelig har lenge fri så skal man reise bort???? Men nå er vi fem i heimen, de tre små synes det er kjekt å komme seg vekk litt. Har ikke lagt planer enda, men gubben i huset hentydet at kanskje vi skal være hjemme? Så vi får se, kanskje en liten tur, men det beste hadde nok vært å være hjemme satse på fint vær og nyte hagen. Iallefall for meg...

    SvarSlett
  3. " gå ut i hagen uten andre planer for dagen enn det som faller meg inn"

    kunne ikke ha sagt det bedre selv :)

    SvarSlett