mandag 3. september 2012

Førstedag for siste gang

Det er første skoledag i dag. Siden jeg er i gang med mitt siste studieår, er det altså siste gang jeg møter med blanke ark og nyspisset blyant. Nåja, nyladet PC er vel nærmere sannheten.

Dette året skal jeg bo i Øvre lærerbolig igjen. Sist jeg bodde her likte jeg ikke fargen på kjøkkenet. Den var så knall gul at jeg helst ikke satte på lyset. Nå er det malt om og jeg kan koke morgenkaffen uten fare for liv og helse.

Men det er litt rart at det er siste året. Det liksom litt siste frist...nå eller aldri. En dag hvor man ser både framover og bakover. Har jeg lært det jeg kom hit for? Vil dette siste året kunne dekke det jeg ikke har lært ennå?

 

2 kommentarer:

  1. Lykke til Mari Anne! Det blir helt sikkert et fint og lærerikt år.

    SvarSlett
  2. Hei,
    Det vert sikkert eit fint og lærerikt år........og kjekt at du kan få nyte morgenkaffen i gode omgjevnadar :)
    Lykke til!

    SvarSlett