mandag 1. mars 2010

Kjøkkenhagen i mars

Poenget med månedens bilde var liksom å vise endringene året igjennom. Dette er det tredje bildet på rad som viser snø og ikke kjøkkenhage. Ikke bare at det viser snø, det viser mer snø for hver måned som går. Hvor skal det ende?

Jeg har satt på varme i drivhuset igjen. Kjelleren på låven var ikke på langt nær så frostfri som jeg håpet. Jeg er rett og slett bekymret for endel av trærne. Epletreet som jeg har podet selv er kanskje det verste. Nåja, ferskentreet vil det også bli trist å miste. Det er som å skilles fra gode venner.

3 kommentarer:

  1. Ja i år lar nok våren vente på seg. Men på den andre siden så har vi helt sikkert noe deilig å se fram til. Jeg prøvde å finne tegn til vår denne deilige helgen som gikk, men det nærmeste jeg kom var dryppende istapper. Forresten; det er kommet litt mer lyd i småfuglene også. Kanskje er det våren som nærmer seg!

    SvarSlett
  2. Ja la oss inderlig håpe det. Her hos oss er det meldt sol og mindre kaldt fra i morgen, det ser jeg fram til.

    SvarSlett
  3. Det er meldt vårvær utover uken på Østlandet :) Venter utålmodig!

    SvarSlett